Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Tobbe, Nicke, Kjelle & Sir Jari - 25 februari 2009 16:15
Visa större karta

Många är kallade men få äro utvalda...


Här kan du göra en virtuell resa till Mandello del Lario. Staden där Guzzis vagga legat sedan 1921.


Allt du behöver göra är att klicka på länken ovan och sedan göra enligt nedan ;)

Aktivera gärna den ställföreträdande upptäcksresanden i orange overall så kan du göra som fantomen och vandra fram längs gatorna som en vanlig man (eller kvinna). Instruktioner för hur det kan gå till finns att läsa på vårt forum ifall du tycker det verkar svårt.

Vill du titta på lite bilder är det bara att trycka på knappen "mer" och sedan kryssa i just den rutan.


När jag fyllde i min startadress fick jag ut en prima vägbeskrivning över den närmsta vägen och följande summering av sträcka och restid:


Köranvisningar till Fabriksområdet: 3 210 km – cirka 1 dag 11 tim

(Men vem tusan väljer väl den närmaste vägen, när vägen är livet??..) 



Presentation

Omröstning

Har du någon gång tagit din parhäst tillbaka till sitt ursprung?
 Nej, är absolut inte aktuellt för mig.
 Nej, men varit sugen många gånger.
 Ja, en gång för flera decennier sedan.
 Ja, vid ett flertal tillfällen, man vill bara göra om det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards