Alla inlägg den 11 juli 2009

Igår införskaffades äntligen en sjösäck för mc i rätt storlek och färger (ja, jag vet, det är det enda jag är lite fåfäng med).

och idag tog jag mig lite tid att försöka uppfinna ett bra sätt att fästa säcken på cykeln med. Tror mig ha funnit ett sätt :-)


OBServera spännbandsöglorna som kommer ut snyggt och prydligt under den gula kåpan på båda sidor om baklyktan. Dessa är under sadeln fästade i ramen. Enda avigsidan är att om jag spänner något för hårt i stropparna så pressar dessa kåpan en aning uppåt så jag förstärker kåpans fästen på översidan med ett stålbleck.


Om ni undrar vad som finns i säcken så är det Nickes något mindre variant :-)

Presentation

Omröstning

Har du någon gång tagit din parhäst tillbaka till sitt ursprung?
 Nej, är absolut inte aktuellt för mig.
 Nej, men varit sugen många gånger.
 Ja, en gång för flera decennier sedan.
 Ja, vid ett flertal tillfällen, man vill bara göra om det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards