Alla inlägg den 12 juli 2009

Jag har ju inte provat själv men blev tipsad av mc-boden i fredags. Läste sedan lite om det på näte, se nedan!

Det blir att inhandla en flaska :-)


//Tobbe 


Saxat om produkten:

"Möbelpolish Pledge. Produktbeskrivning: Rengör och skyddar möbler i trä, plast, läder, sten och metall. Även impregnering av dammduk och rengöring av glas."


Citat från Katarina på Hojen.nu:

 "Jag använder Pledge möbelpolish, funkar kanon. Lätt att få bort flugor och annat skit man krockat med under färden med bara lite vatten under rinnande kran. Regnar det så dansar det bara av och man har bra sikt, inget stannar kvar."

"Jag brukar lägga på lite då och då, typ efter var tredje flugtvätt.
Jag sprayar på Pledge, torkar tills det är torrt med ett mjukt papper. När jag tar bort flugor och annat har jag rinnande vatten, kupar handen och för handen över med vatten. Det lossnar jättelätt!
Sen tar jag nåt mjukt papper och torkar försiktigt bort vattnet. Inte gnida och gno med papper för då kan det bli små jättefina repor i visiret av pappret."

Presentation

Omröstning

Har du någon gång tagit din parhäst tillbaka till sitt ursprung?
 Nej, är absolut inte aktuellt för mig.
 Nej, men varit sugen många gånger.
 Ja, en gång för flera decennier sedan.
 Ja, vid ett flertal tillfällen, man vill bara göra om det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards